HERBRONNEN!

Een verslagje van Nele
 
30 november 2014
 
Een mens moet soms herbronnen... In mijn geval: de bronnen even tot rust laten komen, want soms borrelt alles over en zijn mijn bronnen eerder geisers die even geordend mogen worden. Writers block kent mijn hoofd niet. Writers overdrive wel :-). Het was een Orval-weekend met overheerlijk veggie eten, yoga, slapen en tekenen... En iets meer orde in de ideeën-chaos.
 
They are Giants with a giant heart, teaching us how to love...

Connect to yourself and the horse will join you...

If horsemanship becomes a matter of the heart
The horse will carry us twice:
on his back and in his heart.
Let's start with the heart
Let's go for Pure Natural Connection
-Nele-
 
Het is schoorvoetend dat ik naar zo'n weekend vertrek en mijn beessies achter moet laten. Maar wat een zegen om na zo een weekend, thuis te komen en ze allemaal terug te zien, shiny & happy & fluffie :-D Met dank aan al mijn rechter- en linkerhanden die dit weekend 1000berichtjes hebben gestuurd om te vertellen hoe het in de wei gesteld was én die alles tiptop in orde hebben gehouden. THANKXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!
 

 
Verslag: Nele
Tekeningen: Nele
 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.