EEN PAARDENMIDDEL TEGEN VIRUSSEN...

Een verslagje van Nele
 
25 november 2014
 
Een heel wijs persoon zei me onlangs: de beste manier om levendig en gezond te blijven... is je passie leven! Op een frisse herfstochtend als vanmorgen trok ik dus met drie truien, een thermische lange bomma-onderbroek, mijn geweldige oorwarmers én een snotneus en schor-wordende-keel naar de wei! Zoals gewoonlijk wachtte me daar een vrolijk hinnikconcert, met Ulaan op kop! Als je daar niet volledig warm van wordt vanbinnen?!
 
De paardenklanken werden even later vervangen door het lollige geneurie van Kim, adoptant van Maisy en eersteklas adviseur van onze vzw. We zouden samen een rit gaan maken en terwijl ik in de materiaalstal heel onopvallend bezig was met de zadels en bitloze hoofdstellen, kwam meneer totaal niet voorzien op mijn aanwezigheid en luisterend oor, de stal binnengewandeld. Het gezicht van iemand die zich 'betrapt' voelt is zaaaaaaaaaaalig!! :-D
 
Soit, het was een heerlijke rit, vol hartverwarmende paard-en-mensen momenten. De virussen en bacteriën hebben mee mogen genieten... En zullen wel snel van eigenaar gaan veranderen als ze dat paardengedoe bij mij hier beu zijn en een andere hobby willen gaan uitoefenen. :-)
 
Een foto-impressie van een klank-en kleurrijke ochtend!
 
Karolien en Barry, samen 'Karry'...
Knuffelenergie opdoen voor de rit
 
Mijn twee knechtjes, Jokke en Kim,
borstelen mijn superpaard Jalna :-D
Niet dat het een eer is, want ik heb liever
een roskam in de hand dan een fototoestel :-)

Kim, de sopraan des huizes met zijn lieveling Maisy,
samen 'Kimaisy'
 
Jokke met zijn buddyboy Ginne Too,
samen 'JokkeToo' 

Alle musketiers klaar voor de strijd!



 
 
 
 
Bedankt, Karry, KiMaisy, JokkeToo en mijn knappe Jalna voor de fijne tijd vanmorgen!
 
Verslag en foto's: Nele
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.