DEMODAG 'PAARD ANDERS' OP DE POEDERTOREN

18 SEPTEMBER

Vandaag was Animu Luce te gast op de demodag "Paard anders" van de Poedertoren.
Met een demo paardenshiatsu in de voormiddag, een lezing over shiatsu in de namiddag en tussendoor nog een woordje uitleg geven bij onze infostand hadden we een goed gevuld programma. Er was ook ruimte voor nieuwe ontmoetingen en blij weerzien met fijne mensen die we vroeger reeds ontmoet hadden.

Van Jessica, een heel bijzondere dame die we tijdens deze demodag mochten ontmoeten, kregen we volgende reactie:
< Hallo Nele, we hebben mekaar leren kennen op de Poedertoren demodag.
Ik was onder de indruk van je zachte uitstraling en de demonstratie shiatsu die je hebt gegeven.
'k Heb net je website bekeken en ik wou je even zeggen hoe fantastisch ik jouw werk vind. Ik wil je uit de grond van mijn hart bedanken want Animu Luce is voor mij het bewijs dat er toch nog heel wat prachtigs is in een wereld die wij als mens zo waardeloos behandelen. Als een wegwerpwereld.
Het heeft me diep ontroerd te lezen over jullie visie en activiteiten. Ik hoop dat jullie werk meer en meer bekendheid en navolging zal krijgen en dat langzaam maar zeker meer en meer mensen doordrongen raken van jullie boodschap. Oprecht bedankt voor jullie hoopgevende bijdrage aan die "change"!!!!
Warme groet,
Jessica
ps: in bijlage een foto van jou tijdens de demonstratie...>



Dankjewel Jessica, voor deze hartverwarmende boodschap en de leuke foto!!!
We houden zeker contact!


Ook Katja Rolvink maakte een mooie fotoreportage van de demonstratie paardenshiatsu!
Hieronder enkele mooie indrukken...








ANIMU LUCE VERZORGT SHIATSU BEHANDELINGEN EN WORKSHOPS OP LOCATIE.
ER ZIJN AL HEEL WAT INSCHRIJVINGEN VOOR DE WORKSHOP PAARDENSHIATSU
DIE ZAL DOORGAAN DIT NAJAAR OP DE POEDERTOREN (DATA VOLGEN).
WENS JE NOG IN TE SCHRIJVEN OF MEER INFO TE ONTVANGEN?
CONTACTEER ONS: info@animuluce.be
http://www.animuluce.be/Workshops.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.