Uit mijn hoofd, in mijn lijf en... Terug in de pen...

Ik heb altijd graag geschreven, getekend en ge-penseeld. 🎨 Het brengt met helemaal uit mijn hoofd, in mijn lijf. Net zoals paarden dat kunnen. En dat is waar ik het liefst ben: uit mijn hoofd, in mijn lijf Ên bij de paarden. 😍 Daarom wil ik graag weer wat vaker gaan schrijven. 

Schrijven om mijn visie te delen, te inspireren, om jullie aan het denken te zetten over paardenwelzijn, om info te geven, te vertellen wat me raakt, om adoptiepaarden voor te stellen... Kortom, na 8 jaar writersblock en stilte op deze blogpagina, mogen jullie af en toe weer een schrijfsel of krabbel van mij verwachten. Ik zal deze delen via deze blog, via mijn whatsapp-groepen en via facebook. 

Ik kijk er al helemaal naar uit!

Nele 🌞

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.